Miami

Jaha då var man framme i Miami och det är underbart!
Resan hit gick jätte bra. Mellan landade i New york så jag fick se frihets gudinan, Fint ärre!
I new york hann jag med och köpa "i love new york" t-shirtar och en prydnads grej, helt tung ärren.

När jag väl kom fram till miami satte jag mig i en gul taxibil och åkte till hostel, där de var världens fest haha! Alla festade och grejer här. Jag ville bara duscha så fick köpa en fattig shampo och hoppade in i duschen. Det regnade men var värsta kvav luft och ändå varmt. Efter min underbara dusch så stod jag ute och rökte och snackade lite med folk. Säger bara att det finns fett med snygga människor här ;) snackade med en igår, typ smällte haha Somnade i vid halv tio i deras tid, var helt slut.

Så nu har jag checkat ut mitt rum som jag sov i och ska checka in igen vid två tiden. Måste springa bort till affären här och köpa kontakt/förlägningsslad eftersom dom inte har samma uttag som vi isverige och min dator dör snart. Ska käka något osså tänkte jag :P

Satt ute och rökte så träffade jag en skit soft tjej från bahamas. Ass skön!

Nehe nu ska jag röra på mig. Måste få i min lite mat!
Update kommer med lite foton.

Nu får ni hade så bra i sverige, medans jag softar sönder mig i Miami!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woooophooo lilla gumman! Fan vad nice, du får hålla bloggen uppdaterad ordentligt nu! Puss picasso

2010-12-19 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0