Tjeena

Hej där ute!
Det var inte igår jag skrev, vet inte vart jag ska börja. Som sakt har är julen förbi nu och vi har haft de mysigt och skönt. På självaste jul afton så hade vi skola sedan på kvällen så drog vi och käkade på nått fint ställe med tre rätter. Efter de så drog vi till någon cocktail bar där även två tjejer som vi har träffat kom dit. Så jävla sköna är dom! Me like them :) Sen ballade de ur, alla drog till olika håll och grejer så några åkte hem och jag var en av dem, endel satt där nere medans jag sprang och och la mig.. torrboll iknow haha Men igår så var vi lediga, väldigt skönt! Vi låg på stranden hela dan, jag brände dock ryggen vilket inte var så skönt!  Efter de så gick vi hem. Jag sova lite duschade sedan så gick de flesta från gruppen och käkade middag, vilket var mysigt. För krökade där och så sedan drog vi tillbaka till hostlet och förtsatte att festa.. Nu kommer jag till den bästa delen av de hela! När vi stod där ute och rökte och drack så kommer en limo och plockade upp oss från ingenstans.. hahahha!! Så vi åkte vidare till ett ställe där jag och några till inte kom in för vi var under 21 år, endel försvann och var helt galna haha en tjej åkte runt miami med en taxi chafför HAHA sen var de en som var fett full, så jävla skön är hon!! jag och Rebecca sprang runt på gatan och fulade oss, vilket led till att vi hittade två grabbar. När vi gick där och snackade så kommer de folk som delar ut lappar och försöker fixa folk till clubbar. Så han fixade in osså på en klubb.. Där var de så mycket personer..... eller? hahaha de var vi fyra och några till. HAHA men vi fick champang och så. Dj blev min bästa vän som vanligt och började spela massor med dancehall och reggea musik! LOVE him. Så där var vi och hade skoj.

Idag så vaknade alla tidigt och snackade om går dagen, sedan drog endel vidare till dolphin mall. Där handlade jag lite, har köpt julklapp till min älskade lilla syster. Tror hon kommer gilla den starkt ;)

Strax så ska jag och Rebecca iväg och käka med två andra sköna brudar från sverige. :) Asså detta måste vart nått av de roligaste jag gjort. Man träffar så sjukt mycket människor!! Ni borde göra de där ute om ni inte gjort de! Åk iväg själva!!

Här är lite bilder från veckan


Jag och Rebecca, one of my romies :)


igen


Me, Becca and jay jay


Början av fetting köpcentret


Skolan


julbålen.. mixad med all skit hahaha


"julgranen" och våra lärare.. :) Julklapps utdelning


Julafton, middag


Dom försöker att pynta till de, men man har ingen julkänsla här inte..


Avslutar med denna bild med underbara människor.
Rebecca, Angelina & Rebecca

Mer bilder kommer ! Hade gött

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillas starkt redan! Hahaha :D Puss på dig

2010-12-27 @ 17:34:57
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0