wuuhuuu

Höj volymen och lyssna.. Faaaan va tung låt!!



denna, måste ni ju känna igen..


It ain't all good, and that's the truth
Thangs ain't goin like you think they should
- it's all on you


Nu har jag ätit mig mätt på godis och chilinötter, kommer explodera snart! PUUUFF..Nu har jag kollat på alla paradise Hotel avsnitt , så det betyder att jag kan börja kolla på mina gamla serier igen :) Jag måste seriöst vara den tråkigaste människan ever! haha Meeeen, jag pallar inte att röra på mig, palla inte se så mycket folk heller.. Nöjer mig med min dator, chilinötter, firstpris cola och dem jag bor med. Efter jobbet är man så sjukt trött tycker jag iaf :P haha Jag har bara tre arbetsdagar kvar sedan åker jag hem till gvd.. heeejhåå. Jo just det, imorgon ska jag iväg och kolla på en dansföreställning osså med sötis Binita. Så något göra jag juuu, ibland hahaha Nee, ska nog ta ett bad innan jag ska fortsätta med mina serier.. Kommer nog somna snart osså eftersom jag jobbar förmiddag nu i helgen osså, så jag är sliteeeen..

PACE

Kommentarer
Postat av: Emelie

Miss yooou !

2010-12-11 @ 14:04:49
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0