Djurmänniskor

Flääääääääääää.. det är så jag känner mig just nu! Vikkan tog med sig sån cola sås från colombia, men jag vet att de är sån chilenare osså har i en kaka/tårta. Älskar den så jag har legat i sängen och ätit de och kollat på Dance flick. haha! Legend film. Sjukt trött är jag ossååå, huvudvärken har inte släppt ännuuu. jag dör!

Vet ni vad jag fick för info innan?! Fan vaaaa jag skrattade. Kan ni tänka er att vikkan, Victoria Svensson Ortiz har vart en häst tjej? HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA!!!! Jag dör av skratt! från att hon var ca 4 år tills hon va 16 år.. HAHAHA kan inte tänka mig vikkan rida?!! haha Men hon gav upp hästarna för alkoholen.. moget! Asså jag har provat att rida en gång,när jag va ca 5år, tror de va morsan som ville de.. Gissa hur de slutade.. Jag började spy. De luktade skit och jag red på hästen i ca 2 min och de rörde om i min mage. Den dan sa jag aldrig mer och så blev de. Vet att skolan försökte tvinga in mej i ett stall en gång, men jag total vägrade! Stod utanför och tugade tuggummi för att slippa tänka på lukten och dåliga minnerna med hästfanet.. haha! Jag är tyvärr ingen djur människa. Jag är livrädd för hundar! Katt har jag haft men den iriterade mig bara. Inga djur i mitt hem, Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0