Happy

Gissa om jag blev glad idag ?! Men även besviken. Papi (victoria) kom hem idag. Fick åka till Jarnbanetorget och hjälpa henne med hennes väskor. Min kära mor hade skickat med min favorit kebab som bara finns i kristianstad i en arabaffär. Fyfaaan va gott!!!! Sen hade hon bakat tre olika kakor och så skickade hon med Snitzel ! Fyfan, blev överlycklig, men sen kom de fram att papi glömde mina cigg ! Min värld rasar. Så nu måste jag be Beata och krike ta med det till mig. Så länge får jag leva på de dyra ciggen här i Oslo. Skit ! Dumma dig Vikki !

Nu ligger jag i soffan med antonelas sällskap, Ofc. Vi lyssnar på lite Amy Winehouse hon är legend !
Ska nog ut och promenera lite med lilla Antonela sen. Jag behöver verkligen röra på mig.



He walks away,
The sun goes down,
He takes the day but I'm grown,
And in this grey, in this blue shade
My tears dry on their own !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0