Kos

Sitter och äntar på att de ska ringa och hämta bilen som vi på personalhuset fick låna. Så nu har jag kört lite bil här i norge osså. Jävla idioter är norska människor när de kör bil asså och konstiga regler. Högerregel överallt typ! Väntar även på min kladdis ska bli färdig! Ska lägga mig i sängen äta kladdis och glo på princessan och grodan :P haha Svär på allt när jag väl har kosat ner mig i sängen så kommer dom att ringa. Jag bara vet!

Igår på kvällen jobbade jag ute vid flygplatsen. Så var de någon fest med massa ungdomar. Fyfan för oss igentligen! Ber till gud att jag inte är så odräglig som endel va. Shit asså, jag höll på och få flipp på den ena blonda cpbarnet! Tacka gud att jag har lärt mig att kontollera mitt humör nu (eller aa lite i allafall) Äckliga bruden fucking hoppade bakom en och ville ta tag i mig, skrek i örat. Undvek henne, för hade hon gjort så igen hade jag nog blivit arbetslös! Sen va de en annan brud, faaan va jag skrattade! Hon hade sina klackskor på fel fot. Hur trög får man vara?? hahaha

De va roligt att jobba på detta stället osså, men vid klockan ett-två på natten så orkade ite kroppen med mer. Speciellt min rygg. När man väl kom hem runt fyra på natten och la sig ner så kunde jag inte somna. Kroppen va så sliten så man orkade inte röra på sig men hjärnan va fortfarande stirri..

Nu är min kladdis klar och jag ska kosa nuuu med monsterdatorn. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0