Tiden går fort

Har tänkt på en sak ! Man har verkligen inte tråkigt här i huset asså. Den ene är dummare än den andra ! And I just love it. Imorgon så kommer papi hem, saknat henne ! och så får jag mina kakor min mamma och mormor har bakat åt mig hela dan idag. hihi! Sötisar! Kan inte heller fatta att nästa vecka så kommer Beata och krike.. Det känns som om de va igår jag och Beata satt i hennes mammas bil. Då hon sa till sin mamma "mamma på sportlovet ska jag åka till Oslo." Detta va i november.. och nu helt plötsligt så är de sportlov snart. Sjukt va tiden går fort !

Igår så skulle Chipset, AG och jag kolla på Emelie Rose.. Vi stängde av den eftersom AG och anton inte tyckte om filmen, medans jag satt och skrattade åt filmen ett tag. Så anton satt och pratade med sin mami på skype medans jag och Baggen kollade på Never back down. Sheeet asså han från OC är såå snygg men jag blev äcklad av han tillslut för hans personlighet. Tänk va ful en person kan bli pågrund av dens personlighet !



Min Oslofamilj är Bäst ! Love to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0