Vilken dag asså

Vart en mycket händelserikdag asså. Händer sjukt mycket i våra liv här på Sörkedalsveien.. Eller? Ska berätta min dag för er. Vaknade av att idioterna i den här lägenheten kan inte vara tysta. Så fick ligga och chata lite istället. Låg där ca hela dagen och fick lyssna på en jävla jobbig person som bara tjatade på mig.. vem kan de va? Jo antonela! Bakade världens äckligaste kladdis idag osså.. utan ägg. Fan va nasty asså! Men den blev upp äten ändå :P ahaha
Vid sju-åtta tiden ringer kille som ska ha sin bil tillbaka så jag skulle möta upp honom. Meeeeeeen det slutade med att jag och antonela(efter att jag tjatat på henne i en timma så hängde hon med) fick ta trikken och hämta bilen. Vi skulle åka förbi och lämna ena brudens mobil osså som hon glömde i bilen igår. Tro fan vi åkte vilse.. Vi åkte runt hela Majorstuen och frogner, jag höll på att köra in i jävla trikkrundellen osså eller va fan de heter. Lyssnade på en Antonela som tjatade om "natte kör inte så snabbt, natte akta, natte de är grönt för dem som går du får inte köra nu.." så jävla trög. MEN jag hade sjukt tur att jag hade med henne! För precis vid Burger king typ finns det en "huvudväg" som vi i sverige kallar det.. Just där fattade inte jag att de var höger regel. Men för fan vem har höger regel på en huvudväg?! Jo norskarna. Så bil äcklet bara körde rätt ut och antonela skrek, typ lipade "NATTE", fick slänga mej på bromsen.. Det fattades precis  1cm från att vi krockade. Sheeet asså! Gissa om jag blev förbannad. Antonela lipade vidare och de ända jag fick fram va "Jebem ti mater". Idioten skrämde mig ett par gånger med hennes jävla skrik.. Till slut fick vi ta en snabb sväng in på en väg från ingenstans osså va vi framme.. Kille erbjöd oss skjus men vi tackade nej. Efter vår lilla resa ville vi bara promenera och ta en cigg.

Påvägen hem köpte vi godis, när ag väl kom hem så började hon lipa om att hon ville ha nån jävla godis. Så jag fick ta på mig skorna och jackan och gå ner till Deli deluna med henne. Där hon köpte en hel påse med en sorts godis! HAHA! Antonela åt några godis bitar och helt plötsligt va hon igång.. Började sparka folk och grejer. Creepy girl asså! Picassoo kom hem och då började fajten. Antonela "Natte kom igen vi kör lite wrestling" så skrek picasso från ingenstas "anto jag är på, Kom igen" hahahaa Picasso gick fan in för de och tog anton för anton lipade bara och kunde inte ta picasso på allvar. Så hon utmanade mig.. först fick jag stryk för jag dog av skratt! Idioten hoppade runt som en apa. HAHA Amanda har fina bilder på hennes blogg.. http://www.amandamelbenyberg.blogspot.com/ 

Efter all flipp så kosade jag och AG med filmen Obsessed, Beyonces nya film. Den var helt okey faktist! Fan va vi skrattade åt menningen "You think you carzy? I show you crazy! Just try me bitch" hahaha!! Atityden sheeet asså! haha

Klockan är fan två på natten! Alla sover förutom Picasso som lipar över att hon har sätt färdigt på alla OC avsnitt.. Ni blirre säkert fina teckningar.

Nu ska jag ta en cigg sen gå och lägga mig!


God natt

Kommentarer
Postat av: PICASSSSSSSSOOOOOO

det blev jätte fina teckningar ;)

2010-02-08 @ 02:07:00
URL: http://amandamelbenyberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0