Var nöjd med allt som livet ger

"Var nöjd med allt som livet ger och allting som du kring dig ser.
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär! Var glad och nöjd för vet du vad
En björntjänst gör ju ingen glad."

Nu i huset spelas massa disneylåtar. Vi ska nog ha disneymaraton snart, helt kosligt !
man blir helt glad av dem. Antonela spelar sina rövar låtar... haha!

Funderar på om jag ska gå och lägga mig lite. Har så jäkla ont i huvudet! Sov inte så mycket inatt, låg och vred och vände mig. Med täcke så är de helt varmt, utan täcke så fryser jag, Jobbig dilemma! Sen mitt i natten hörde jag en stor smäll. Trodde först att de bara var jag som inbillade mig, men efter ett tag hörde jag antonela och AG. Anton vågade inte gå på toaletten själv så hon och Ag gick runt med en ficklampa.. Hörde även anton säga "jag var tvungen att kolla på klockan så den inte är tre" haha. Tjejerna leker så coola. "Natte jag tror inte på sånt" brukar de säga men när de väl är något som låter så hoppar dem till och blir helt rädda. Då tror dem på de övernaturliga.. hahaha!

Den här låten fick jag av Antonela ..


Zöötis


Den här låten går till Anton



Hon tror hon har storstads kontroll.. hahah

 

Neheee nu ska jag gå och vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0