Veckan är slut

Sjukt skönt att vakna upp utan ångest.. eller hade lite. Tappade bort mitt bankkort så fick spärra den. Måste öppna ett nytt konto imorgon.. Asså det har verkligen vart en soft vecka! Har haft så kul att idag när dem skulle åka hem så började jag böla. Kunde inte hålla mig.. Känns helt tomt här i huset nu! Saknar dem redan.. NOT hahaha det är nu det är fest! hahah Driver lit. Men seriöst vart sjukt kul och ett väldigt bra avslut på de hela :) Fast endel har ångest idag, men INTE JAG! Fan vaaaaa soft! Första gången jag vaknar efter en fylla och jag inte har de! Mmm älskar mig liv!




Mina små älsklingar ! :)


Söndagens horoskop
Lagom till lunchen kan svårgripbara känslor tränga sig på. Omtanke fungerar bäst. Alla blir mer kommunikativa framåt kvällen.

Fan va horoskop kan stämma in ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0