:)

Oh, yes nu har jag fått mitt svar från barkursen i Miami och jag kom med. Muhaha! Jul och nyår ska firas där. Som jag ska suuufa.



Har bakat nyttiga pizzabullar med kylling. Mmm.. blev faktistr goda. :)

Tänkte på balen, innan. Fan saknar tiderna från skolan nu och människorna. Bara för att man vart hemma så mycket nu på sista tiden har man sån jävla hemlängtan! Kanske man flyttar hem till nästa år? Hrm..


Ser ut som vi har precis gift oss, neeeeeeeeeeeee lilla reineeee! Sakna. Kommer ihåg när vi väl gick upp för stan och Rean gick helt snabbt de enda jag kunde mutta han med var "rean, tänk på att vi snart ska äta hamburgare" haha de var det enda vi tänkte på när vi gick upp för backen. Han hade nog inte lätt, han så ville dansa valsen och sånt medans jag bara satt i baren. hahah! Lilla Rean :)


Höjdpunkten idag var när jag kom ut från köket på jobbet och såg min gamla kollega från kongressen. Guud, blev helt glad. Jag passade absolut in med dom, dom var ca 5 tanter på 60års ålden och vi bakade kakor och tog med till jobbet och bjöd varandra. Drack kaffe och snackade massa skit! hahaha

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0