Go kväll

Heey you !

I natt så sov jag kanske tre timmar. Jag förstår inte vad det är med mig, har svårt för att sova. Ligger bara och glor upp i taket, vrider och vänder mig. Vad ska man göra för att få en godnatt sömn?! 

Idag fick jag typ hjärtklappningar på jobbet haha. Ja, man kan ju inte säga att jag är smart!? Jag går på diet nu så jag käkar ett par tabbleter som är att dricka 10 koppar kaffe. Men idag så var jag så trött så jag drack ungifär 4 expresso på det för att hålla mig vaken. Haha, kan ju säga att det inte var så lyckat! Vaaa ska man jööööööra :P

Ne, satt och kollade på fotboll när Serbien spelade en liten stund.. Skulle kolla färdig på det men blev så jävkla trött så gick och la mig. Vaknade vid halv åtta igen, ska nog dra och lägga mig igen ska jobba imorgon osså. Måste vara ut vilad !

Kom på en sak till som fick mig att skratta i morse när jag gick till bussen. Klockan var runt fem och dom hade värdens efterfest här någon gata nedan för. Dom spelade en låt som jag inte trodde någonsin skulle komma på en efterfest om inte jag skulle vart där.. as long as you love me med Backstreet Boys. Tung efterfest !


PACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0