Lördag

Yoo, whats up?!
Det är lördag kväll och jag sitter själv i vardagsrummet med en skål flingor. Ska strax hoppa in i duschen och göra mi iordning för att lägga mig. Som sakt så ska jag upp vid halv fem på morgonen för att hinna med bussen halv sex som kör mig till Jernbarnetorget, Där mitt underbara jobb väntar.

Imorgon så är det en månad kvar tills jag åker ner till Rumänien. Det är första gången i mitt liv som jag inte längtar.. Det enda man ser fram emot är att jag ska få träffa min älskade farmor och mormor (och få ligga i poolen med en öl i handen :P), annars så ser jag inte fram emot det. Jag orkar inte riktigt att träffa andra personer där, gänget.. Jag har kännt dem i över sex år och dom ser exakt likadana ut, beter sig likadant. Fråga är när dom ska växa upp? Vist ibland kan man ha sjukt kul, men det händer samma sak varje år. Okej, det är inte så lätt för dem och hitta på något annorlunda. Men det finns så mycket annat att göra än att bara sitta på en bänk vid trafikljuset och knappra frön, dricka öl och hoppa runt på vardagarna, på helgerna så är de förfest på 20de våningen där det är sjukt varmt, sedan dra till Joy club. Mmm.. Ne, jag får byta umgänge.. Eller!? haha Nee, vi får se vad som kommer hända. Jag ska i allafall ligga och dö i pooolen och umgås med mina släktingar. Undra om det verkligen kommer bli så?! Nehe, nu drogs jag iväg.

Gud, måste bara skriva att jag precis betalade min första delbetalning av min barkurs i Miami. Jag kan seriöst inte förstå att jag ska till Miami Beach!! Göra en sak helt själv. Det blir nog en upplevelse. Måste köpa mig en ny kamera eftersom min finfina kamera gick sönder när jag skulle resa till Rumänien en vinter..

Ja, ni som känner mig vet ju vilken nörd jag är som älskar kärlekslåtar. Så nu när jag sitter här depprimerad så måste jag ju lyssna på en äcklig kärleks låt ju. ;P




Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig!
Ha en fin helg och festa loss förfaaaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0