Haaaj

Shululuuu i stugan! Idag såå vart jag ute med Baggen.. vi åkte ner till aker brygge för att köpa en prsent till en kille.. Gissa en gång va de blev ;) EN BADANKA! haahaha! Va mer kan man önska sig när man fyller 21 år lixom?! Så ikväll jag ut med blondpower (AG & Picasso) får se hur de kommer gå. Sen kommer ju Jovan och hans lilla gäng upp så hoppas man träffar han osså :)

Efter att vi vart och köpt badankan så skulle vi bara kolla på en kavaj som jag vill ha men slutad med att vi köpte solbrillor, en skjorta och bikini. Vi trog trikken upp till Majorstuen igen och sprang in till meny. Asså jag och AG kan gå runt i en mataffär i över en timma. Man måste ju kolla på allt! haha! Jag stannade upp och provsmakade chips medans AG fightade med en kvinna med varukorgarna haha! ¨

Och jag är helt FAIL jag har sakt hela veckan att jag inte ska ut och gissa vad jag ska göra idag ?! Jo jag ska ut och festa.

Asså jag är scard for life! Anton går runt naken, inget man vill se! Sheeaat asså!
Ne jag har haft en kos dag med Baggen och de gillar vi! Tacos kväll, brownie och snart vinooo, Kan de bli bättre?!! ;)



Pace out world !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0