R.I.P

Tyvärr så måste jag meddela att vår älskade Fishy har lämnat vår värld! Kommer bli begravning inatt kl 00:00. Ni som vill får komma och ta farväl. Begravningen kommer att befinna sig på sörkedlasveien 5a i toaletten. Den korta tiden vi hade tillsammans kommer jag aldrig att glömma!

R.I.P Fishy
10.03.01-10.03.03

Back to reallty.. tro fan jag fick tinitus innan.. Skulle laga mat till Anton så sattes äckliga brandalarmt på. Så fick jag springa med handduken och vifta.

Jo måste även meddela en rolig sak :) Jag har fått fast jobb nu, ska börja om två veckor! Hihi

Nee, nu ska jag gå och ta en röjk med fettonela och prata om gamla goa minnen med fihy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0