Konsert

Som sakt så var jag och Angelica på mika igår. Vi hade väldigt trevligt :)
Vi började med att sitta här hemma och förkröka, så vi va litt lulliga vid sex tiden. Konserten skulle börja halv åtta så vi tog t-banan vid sju, när vi väl kommer fram till spektrum (efter att vi tatt ett varv runt skit stället för att hitta rätt ingång) så står hängde de en lapp på dörren "mika konserten flyttad till sentrum". Jag och Ag tittade på varandra och tännkte "va fan ligger de då?" Så kom de några till som skulle se på mika, vi frågade dem vart sentrum ligger, vi tog följe med dem en bit sen började vi halvt springa för vi skulle ta deras platser, vi skulle före dem.. haha! När vi kom fram till sentreum så ser jag att de är ju Samfuns huset där jag brukar ibland jobba. Haha!

Nu står vi där i kön och är jätte kissenödiga. Så vi bestämde oss för att gå en och en på toa, men vart ska vi hitta en toa?! AG säger "gå ditt till busken och kissa ingen ser dig". Meeeeen, för att komma till den där busken så ska man över vägen.. den låg in mitten av två fällt. haha så trög! Istället gav jag mig iväg på äventyr och letade upp en toalett. Hämnade på ett ställe som hette Lille Amir, Haha! När jag kom tillbaka så hade AG skaffat sig nya kompisar, så jag fick stå där och vänta på två tjejer som jag inte hade någon anning om hur dem ser ut för de skulle stå med oss i kön. Efter ett tag så ser jag två tjejer gå runt i kön och ropa ANGELICA? hahahaa

Där stod vi i kön och blev litt små sugna på lite dricka.. Så vi begav oss på ett litet äventyr på kiwi.. Där AG lyfte mig för att vi skulle nå högst upp på hylan.. Ni kan ju tänka er hur de såg ut.. AG lyfter mina ben och jag skriker "högre AG, jag når inte" så kämpar vi. Men tro fan vi fick drickan ;) haha

Tillbaka i kön.. där står vi med nöjda miner, nya vänner och en dricka som heter Kalinka.. haha! Kan de bli bättre?! En av dem bästa på toplistan va att AG och en av dessa tjejer skulle på toaletten, när AG och hon kommer tillbaka så märker tjejen att hon glömt sin väska på toan. Hennes kompis står kvar och berättar "hon glömmer alltid sin väska, de är en vana nu" haha!!

Nu är vi inne i och väntar på Mika.. Små iriterade över att de tar så långtid, man hinner bli bakis juu innnan de börjar tjatar vi om. Då kom en kille in i krullit hår och en gittar.. och vi börjar skika "MIKA, MIKA" .. Sen kom en tjej in i blå overall och AG säger "de är säkert tjejen som han sjunger duett med"´. Efter ca 5 min så fattar vi att de va förbandet.. ahaha!

När förbandet hade sjungt färdig så fick vi vänta i typ 1454510 år innan Mika började att sjunga, så jag blev små iriterad. Men jag hade ju min lilla AG där gemte som gemt skulle filma.. Så man hörde "Tjeeeeena bloggen" hahaha Ska försöka lägga upp några videoklipp så ni ska få seee ;) haha

Mika va helt okey, jag blev helt kär i Blue eyes och en låt till haha.. :) Sen den berömda låten happy ending går ju inte att missa. Vi började typ lipa när han sjöng den! Så jävla bra!!!

Jaha då har ni fått litt information om vår lilla Mika kväll som slutade med att vi gick till studentbaren och träffade Antonela och mario :) Bra kväll!



Skön kille .. Vem tror han att han är? Vet han vem JAG är.. Tänker aldrig mer
vänta på någon så länge..


AG med en av våra nya vänner :)


Mycket praktiskt..


Så söta va vi..


Ja, jag erkänner han va bra... eller.. lite :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fan vaa kul! Vill meeed!!

2010-03-18 @ 14:26:25
URL: http://breakitdown.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0