går dagens kväll

Igår blv de en liten utgång. Fan jag skulle inte hängt med!! J va helt rolig, helt skön haha! Jag är ju absolut trögast, de första jag gör när vi träffade killen va att jag höll på att vrika foten och ba "tjena"- haha Sen va de en kille som va feeeeeeeeeeeeeeett jobbig. Fan frågad ut en om helt skumma grejer! sheet, så tillslut kom jag på en bra historia HAHA!! Han lämnade mej sen YES!!!

Väl ute så skulle vi in på en klubb (asså detta kan bara så inte hända tycker man i en storstad) Så ger picasso "sitt leg" till vakten och han ba "detta är min före detta kereste" (mitt ex). HAHA!! Pajasen typ springer där i från haha. Så trög! så vi kom inte in där och sen gick vi till yatzi, även där sög de så jag ville bara hem. Picasso försvann ett tag, hon skulle kissa och d slutade med att hon trillade. Så vi gick vidar men jag pallade inte mer och dom skulle bara diskutera och grejer, de va inte så varmt ute lixom, och jag hade fucking högklackat och strumpebyxor. Skönt? Ne kallt! Så vi skrattade ett tag sen pallade jag inte mer så jag vände på klacken och promenerad heem själv.

Promenaden hem från karl Johan till Majorstuen tog mej över en timma och de va helt creepy! Speciellt och gå igenom den där lilla skogen där vid slottet själv. Asså jag borde ha skrivit en bok på vägen hem.. Jag hade sån bra fantasi, skulle ha skrivit om min promenad hem.. Nu kommer man nte ihåg så mkt med då hade jag massa tankar asså. Asså fan vad jag störde mej på att vi ska bo längst ner på Majorstuen. Jävla skit! Jag ville stana till på 7 eleven och köpa en korv men jag orkade inte, frös som en idiot. När jag väl kommer hem och lägger mej ner gemte anton för att sova så kommer AG och Picasso hem. VA FAN!! Medans jag promenerar hem så hade dem sutit på burger king sen hade dem tatt en taxi hem. Aja.. Men nu seriöst jag ska inte ut nu på länge! Nästa vecka skulle Malin ha fest här hemma, men jag ska inte ut! Jag ska ta på mej mina mjukis kläder, datorn i knät och kolla på mina serier! Kan de bli bättre?! Naaj. :)

Hrm.. ska kolla på lite americanska pankakas recept. Har lovat AG att göra sånna pankakor till henne idag. Jag är så snäll ibland! :)


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0