GISLAVED

Då var jag i Gislaved ! hejsan ;P
Igår så kom jag fram vid två, men var väldigt sliten så jag var hemma med min familj, somnade vid sjutiden.. Ops, vaknade vid halv sju nästa dag. Jag behöver mina 12 timmars sömn ibland :P haha Har kört min lilla syster till skolan vilket var ett jävla projekt asså. Har glömt hur alla kör här, IDIOTER! Hade typ fajt med en traktor så jävla cpig asåå! Snart skall jag och mamma iväg och väcka min morbror och hans fru, "SUPRISE guess whos home" haha tror dom fortfarande sover.. Yeye. Får ta och uppdatera mer senare.. Känner att jag har haft väldigt mycket känslor på gång därför de vart så känsliga blogg inlägg tidigare. Kan vara rätt skönt ibland och skriva ner vad man tycker och tänker.. Ja, folk i min närhet för ju oftast höra vad jag tycker, men mina tankar och känslor är det inte många som får känna av eller veta.. Am cold as ice. Nej, men skämt haha!

Aja



Eftersom jag bara älskar Pressure . Asså, hans röst är legend!
P-out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0