update

Nog med alla djupa inlägg, ska uppdatera lite istället om mitt liv för det är såååå intressant.. eller? haha
Jag har lite fullt upp faktist och börjar få lite panik för att nästa vecka ska jag flytta som sakt. Hej Majorstuen hejdå grönland :) Tänk att jag har bott här nu i tre månader, och det känns som mitt hem nu. Tro det eller ej :P

Igår så åka jag och en av mina älskade arbetskollegor till ikea för att handla in lite jul pynt till cafet.. Ca tre timmar på ikea dödar en asså. Jag hatar att vara så länge i en affär. Ta de du behöver sen gå ut HERRÅ. Så till slut satte jag mig bara ner på en stol och sa till henne att hon får ta vad hon vill. haha !

Efter ikea så gick vi och lämnade sakerna i cafet och där de blev en stor diskution med några andra från jobbet vart vi skulle gå och dricka öl.. jag fick min vilja igenom, så de blev på en lite pub här på grönland där man får välja låtar :D haha

Nästa vecka ska jag vara så duktig och träna lite hip hop  med en jag bor med. Ska bli kul ! :) Ska även försöka hinna med att gå på bio och kolla på den nya harry potter filmen.. Oh, yes vi har blivit små harry potter nördar här på svenskaf. :)

Iförra inlägget så skrev jag ju att de jag skrev försvann.. det är inte första gången jag råkar göra så. Men nu när jag loggade in på bloggen så låg inlägget på utkast! Skumt!

Nu ska jag vila lite, sen blirre att gå och jobba.
Ha det så bra!
PACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0