En påminelse


Life ain't always what it seems to be
Words can't express what you mean to me
Even though you're gone
We still a team
Through your family I'll fulfill your dreams

Det har gått lite mer än tre år och det gör lika ont att lyssna på denna låten.. Denna låt var eller rättare sakt är min låt till Andres, denna låt har mycket minnen.. Jag har undervikt att lyssna på den men de senaste dagarna så har Andres vart mycket i mina tankar. Han kommer alltid vara en påmindelse att man inte ska ta någon förgivet! Du kan prata i telefon med personen, 5 min efter ni lagt på kan personen vara borta..

Att slösa tid på att gå runt och vara sur på varandra är onödig tid, tid du slänger iväg, för vad?! För att visa att du har rätt? för att visa.. vadå? Ibland måste man släppa sin stolthet och bara tänka på att livet riner iväg som sanden i ett timglas.. Livet väntar inte på dig.

Nu blev jag lite för djup. Men ibland så måste man få vara det! Nehe, nu ska jag springa ner och hämta min tvätt.

PACE




Andres Jimenez
1986/07/21-2007/07/20


Kommentarer
Postat av: antonela the legend!

du är så klok min lilla gumma!!!!

2010-11-04 @ 15:02:21
Postat av: Natte

Någon gång måste jag osså va de :P

2010-11-04 @ 21:35:16
URL: http://nathaliemajor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0