you can call me Dr. Nathalie Phil

Ja, enligt Antonela och en vis Amanda a.k.a Picasso så är jag vist en dr. phil och dem skrattar åt de. Inte okey ! Men sån äree.. vi utvecklas ju och jag ser saker och ting på andra sätt nu förtiden. Jag vill utvecklas, jag vill bli en såå mycket bättre människa (oj de lät ju som värsta tönten, but its true) Jag har tänkt på endel saker och jag fick fram de idag! Jag tror på att varenda människa vi träffar så lär vi osså av dem. Idag fick jag chansen att säga tack till en gammal vän så dök upp! Jag kunde tanka personen för att den fanns där när jag behövde den och den hjälpte mig och utvecklas. Vi var ju barn/ungdomar när vi umgicks och det slutade som dom flesta ungdomarnas vänskap, som ovänner.. Jag är glad för att få ut de jag ville och hörde att personen har de bra, de glädjer mig! :)

Man måste förlåta och låta de som har hänt gå förbi, släppa de gamla och gå vidare! Idag har jag använt mycket ut trycket " man ska inte stå och trammpa i samma spår hela tiden, utan våga ta steget ur spåren" do you feel me? Äsch, nu har jag bäddat ner mig i min sköna säng och ska sova! Sleep tight!

p.out



"If I could, fly away
and I wouldn't come back no more
I, I'd turn around,
Just to see it for the last time,
See, now I know, Hey, that it won't be easy
I done fought in a battle and I done made it this far
I gotta few more feet, but its still the longest yard"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0