"Your mission in life, is the mission you give yourself"

Goddag !
Vaknade för inte så längesen, har hunnit med och duscha och så. Nu väntar jag bara på att en vi Binita ska messa mig så att vi kan gå ut och shuuuuppa och äta på peppes! Mmmh.. Så jäkla gott! idag så skall jag iväg och dansa lite hip hop med binita, undra hur de kommer gå för mig!? haha Ska bli kul, må ju pröva allt :P

Jag funderar på att tattoera in den texten, jag tycker den är så jäkla bra asså! Love it! Får se får se ;)

Asså jag känner mig så jäkla glad! Äntligen har jag uppnått de jag ville och jag är bara sååååå happy :P Wuuhuuu! Med tiden lär man sig vem som är ens vänner, vem man skall undervika och vem som gör en glad. :)

Asch, nu ska jag röra på mig! Ha en fin dag


Kommentarer
Postat av: antonela

du är bäst lilla gumman!!!!ses om 22 dagar, fnizzzzzzzzzzzzzzzzzz! hihi

2010-11-24 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0