Hej

Då vart de dags för ett blogginlägg kanske? hrm.. tror de!

Jo, update från mitt liv är att jag är i Gislaved nu.. Översakade min älskade kusin Beata. Kan inte missa hennes stora dag! Känner att jag missat så mycket på sistånde för jag är ju som sakt a workaholic. True story! Så de är inte varje dag min älsklings kusin fyller år, och kan ju säga att det kommer bli hennes bästa dag imorn ! Vi ska ha fett kul, PROMIES :)

Det är endel saker jag tänkt på.. asså jag kollade på ett program för någon dagsedan som krossade mitt hjärta ! Asså jag började böla. (tur att lillsyrran gick, pinsamt annars haha) nej men de handlade om typ att morsan samlade på massa skit. Hela huset var full med massa asså. Hon hade två pojkar och hennes man hade lämnat  dem.. Meen de som fick mig till att stor gråta var när den har lilla pojken som kanske är 12 år, stor gråter och säger "jag förstår inte hur jag kunde låta de gå så här långt!" Asså jag ville bara krama om honom och säga "lilla gubben! Det är inte ditt fel att din mamma är dum i huvudet!!!" Men nej.. morsan är helt dum ihuvudet. Hon tänker ju fan bara på sig själv.. asså de var så mycket skit i huset att dom hade gjort små gångar och hon och hennes minsta son som var kanske runt 5år fick trängas i soffan för de var fullt med skit i ungens rum och hennes.. DET ÄR INTE NORMALT! Hon borde inte få ha kvar sina barn. Barn ska inte ta hand om föräldrarna utan föräldrarna ska ta hand om barnen!! Nej, asch blir upprörd asså!

Nej guuud klockan är över två och snart ska jag upp igen.. kommer nog va helt sliten i morn.. men de ska bli as najs och träffa tjuuucka släckten imorn :) hihi

Sleeep thigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0