inte långt kvar

Nu är de bara en dag kvar sen är det den stora provet. Tre veckor har gått jävla snabbt och man har träffat massa människor. Endel skumma, endel helt underbara! Två personer jag jag fastnade för åkte idag :(( Men dom ser man snart igen hihi

nyår var nog den bästa som jag firat hit tills. Några av oss drog på Usher/trey songz konsert. Vi hann inte se usher för vi skyndade oss klubben där de andra var.. och de bästa av allt var att vi hade köpt bord och var vip gäster på taket, vi hade utsikt över Miami och standen. Sen drog vi ner till neder våningen där fast de pool med dansgolv och grejer. Sjukt najs! Foton kommer snart ska bara får dem från några andra, eftersom jag inte hade med min kamera.. Sjukt najs vart de iaf.

Idag så somnade jag på stranden. Fan vad gött de va!! haha

Hoppas ni har de bra där hemma så ses vi snart :)

Här kommer några bilder från en spontan kväll haha


Becka med en ute liggare haha


Tequila shots, Lone verkar inte gilla de hahaha


De var bara vi i baren soft varre, 10 dollar sen var de openbar till kl 12
Ja, ni kan ju tänka er.. haha


Flygplans tema var de där inne


Vi fick stå och dansa på baren haha


Drog vidare till nikki beach.. sämst var de. men här är jag och becka iaf :)


fnizz


Får avsluta med denna bild. Mina små sötisar! :) Kommer sakna små pluttarna! snyft

Mer bilder kommer på facebookan sen

Pace

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ursäkta mig, men om jag minns rätt så la du den i mitt rum bland kläderna som jag fick av dig så skyll dig själv. nu är den min

2011-01-12 @ 18:13:27
URL: http://emmeemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0