oj de var inte igår

Heey mina underbara vänner där ute!
Har inte hunnit att blogga, knappt hunnit med något.. Men kan ju uppdatera lite till er om mitt liv just nu :)
Jag är tillbaka i Oslo och jobbar sönder mig som vanligt. Miami var ass najs! Ditt måste man bara åka igen! Ska sluta tjata om miami för jag får bara skit av en vis.. Kristhoffer och Antonela... även en vis Mario som åkt utomlands! Hoppas han kommer ha de ass najs! Vilket jag vet att han kommer :)

Just nu ligger jag och myser i Binitas och Joels sköna säng, medans vi lanar haha fail!! Idag tänkte jag vara så söt att överaska Binita med mat och tårta.. Hon SKULLE träna men när jag sprang in i deras rum och nästan fick hjärtatak sååå ligger idin i sängen och sover. HAHA roligaste minen och frågar "va erre för dag?" hahahaha Så skön, Så de blev ingen överaskning!

Idag fick jag en kommentar "natta, har du träffat någon för du är så glad?" ööh, va?
Måste man ha träffat någon för att vara glad? Jag kör mitt race och är glad. Man ska leva för dagen, man vet ju aldrig vad som händer lixom. Men jag känner att detta året kommer vara ett bra år för mig! Jag är berädd för alla utmaningar och jag är helt nöjd med de livet jag lever nu. Varför klaga, när de är jag själv som valt detta? :)

Aja, ne nu ska jag nog ta och göra mig i ordning för min egna säng :P

Pace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0